Andreas Sandström

Crossfit, universitetsstudier, kost, träningstips, tankar och idéer om livet samt annat skitsnack.

Semester i miniformat, del 1

Kategori: 2016, Allmänt, Resa

Tog mig en liten minisemester till vad jag ser som min hemstad, Malmö. Här bor min familj som jag inte träffat sedan jul-och nyårshelgen. Passade bra med alla shcema och så att åka så med lite hjälp av farsan tog jag mig hem till staden som jag gillar så mycket!

Redan igår, måndag, drog jag, min far, min farmors man och min pappas bästa ungdomskompis till Swedbank stadion och såg på Malmö FF vs IFK Göteborg.
 
 
 En grymt bra match och självklart vann Malmö FF, med 3-1. Skön seger! Men det häftigaste var nog ändå tifot och det konstant sjungandet och hejandet från ALLA på arenan. Ja även IFK fansen. Häftigare blir det inte!



Idag har jag valt att njuta utav solen och den extrema värmen. Ska snart iväg och träna med farsan, tror det blir en hel del simning.

En kort uppdatering och mer kommer senare.

/Andy
Kommentera inlägget här: